fredag 14 oktober 2011

Vilar mig i form - match imorgon!

Dagen har varit otroligt lugn, lugnare än vad jag hade planerat. Även om det är svårt att intala sig själv det, så var det som mest välbehövligt idag. Efter jobbet sov jag och Johan en bra stund och sedan har vi endast traskat runt här hemma, tvättat och chillat.

 Jag behöver återhämta min kropp och därför drog jag ner på träningsdosen den här veckan, endast fyra träningspass (7 timmars träning) och en match. Nästa vecka är vi spellediga och då kommer jag återigen gasa med träningen.

Imorgon väntar match här i Malmö, mot HK Malmö 14.00. Laget ska träffas en stund innan och äta brunch in the city, me like! Jag är taggad till 110% och kommer kötta allt i min väg! Vi ska dessutom prova 3-2-1 i försvaret, jag är hungrig!!!

Mig ser i tröjnummer 6, as always! :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar