söndag 30 oktober 2011

Perfekt start på höstlovet!

Denna Dimmiga söndag startade jag upp med ett klientmöte, alltid lika roligt att träffa mina klienter som jag sedan ska starta ett samarbete med, ett nytt väntar imorgon!

Därefter mötte jag upp några från laget och vi agerade "spioner" på matchen mellan HK Malmö-Anderstorp, där förvånansvärt gästerna inte imponerade ett dugg på oss! Dem "ska" vara bra, hmmm.... Nåja, vi ville få en skymt av vad som komma skall i "seriefinalen" och mer behöver jag inte berätta. ;)

Hem direkt efter matchen för att förbereda inför parmiddagen som vi har varannan söndag med våra vänner. Desserten gjorde jag redan igår, mammas specialité som var gudomligt god! Mycket trevlig och lyckad kväll i gott sällskap.

Det är läggdags och vi har t.o.m hunnit ge varandra massage, snacka om välbehövligt! Kroppen behövde denna vilodag med massage minst sagt för imorgon är det åter träning x 3, gymmet på förmiddagen, tyngdlyftning och handboll på kvällen. Vår massör kommer dessutom på måndagarna och jag behöver mig ännu en omgång på musklerna.

Bara till att välja och vraka här hemma när det kommer till massage. Tiger Tail, TriggerPoint, olja och avslutningsvis smörjde jag in knäna med CAI-PAN.

2 kommentarer:

  1. Säger dom att Anderstorp är bra? haha. jag håller inte de minsta med, vi möte dom i DM och vi vann ganska stort om man säger så ;). Inget höjdarlag, vi sprang ifrån dom.

    SvaraRadera
  2. Haha, jag skrev det typ mellan raderna, inget att hänga i julgranen haha. De är inte bra och vi kommer krossa dem, precis som vi gör med alla lagen i denna serie;)

    SvaraRadera