måndag 17 oktober 2011

Late night at the gym

Soliga, sköna söndag!
Idag har jag minsann kopplat av och njutit av tillvaron.
Johan åkte iväg tidigt imorse (05.00) för match i Västerås och jag låg kvar och tog mig en rejäl sovmorgon för att sedan promenera med Hugo i solsken. Det blev en spontan brunch med Therese och Johan därefter, mycket gott och trevligt. Sedan mös jag endast hemma med Hugo och inväntade söndagsmiddagen hemma hos Buregårds. Vilken trevlig kväll det blev! Tråkigt att Johan inte kunde vara med men nästa gång (30 okt) är det vår tur att bjuda in.

Efter middagen skrek gymmet efter mig och jag körde ett grymt intensivt pass på 45 minuter, kommer somna gott inatt! Ville egentligen ut på en löptur efteråt men det var alldeles för sent :/

Hej från grymmet!

Mitt nya linne från Under Armour, hade det för första gången idag. Gillar det!















Klockan är mycket och jag är ingen morgonmänniska, det vet ni! Men upp tidigt måste jag :/
Jobb och träning imorgon as usual!

Cao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar