onsdag 26 oktober 2011

Första träningpasset hemma med Rip Trainer - What a blast!

Totalt tokförälskad i Rip Trainern! Oförklarlig grymt bra träning som måste provas! Alla mina klienter kommer få prova på det framöver, and they gonna love it! Som jag nämnde i gårdagens inlägg kommer detta bli stort men eftersom det knappt kommit till Sverige än, fortfarande i utbildningstadiet vilket innebär att det lär dröja en sväng innan ni ser det på marknaden. Dock kan ni redan nu få prova på det hos mig (utbildad med certifikat) och jag lovar er att ni lär inte bli besvikna! Finns möjlighet att köpa in om intresset finns. Tycker in om TRX Suspension Traning som jag också är utbildad i, kommer ni avguda TRX Rip Trainer!

Gjorde mitt första träningspass här hemma och gissa om jag blev trött efter det grymma passet?!? Hell yaaayy!
Försökte ta några bra bilder och dessa var dem bästa....

Underbara TRX Rip Trainer!
Rip Stack!

Lite längre ifrån..samma övning. Tro mig att Coren för arbetaaa.....


____________________________________________

Imorgon väntar gymmet, nytt träningprogram och på kvällen blir det 75 minuter tyngdlyftning, därefter 90 minuter handboll. Jag mår bra av träning, check!

Dags att släcka för idag!
Happy faces:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar