onsdag 26 oktober 2011

Redo för nästa utbildning - Triggerpoint!

Nästa söndag är det återigen dags för utbildning, går undan nu!
TriggerPoint-utbildningen är i Jönköping, den första i Norden och självklart vill jag ha en bit av kakan! Befinner mig i det stadiet där jag hela tiden vill ha mer och mer av det bästa, läser och fångar upp så mycket kring senaste forskning inom träning och nutrition som det går och jag kan inte sluta! Det dimpade dessutom en ny bok ner i brevlådan från Idrottens bokklubb. Först ska jag printa in så mycket som det går om Rip Trainern innan jag hugger i annan litteratur.

Redan inskaffat mig utrustningen på Breeze Fitness (vart annars), man kan väl säga att jag är redo!

Jag använder det redan på Piriformis, Soleus, lår och Psoas. Ska även börja med TP på Pec med Int Rotation av armen. Måste bli av med all "skit" jag har i axeln och jag kommer dessutom arbeta med skivstång (liggandes på golvet) på axeln (90 grader) medan jag arbetar med den fram och tillbaka. Övningen gjorde under på Breeze, Seth kan sina grejer!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar