torsdag 27 oktober 2011

Girls with muscles?!?

Helt oväntat hittade jag en sida (girlwithmuscle.com) på nätet där tydligen vem som helst kan lägga upp bilder med "tjejer med muskler". Bland bilderna hittar jag en bild på mig som har lagts upp av en användare på sidan. Måste ändå erkänna att lite skrämmande att folk kan bara göra så?!?

Jag kan om jag vill maila ansvarig för att ta bort bilden vilket är bra, but still?!? Fritt fram att kommentera om du har ett konto på sidan också.

Jag slutar aldrig förvånas....

4 kommentarer:

  1. Shit. Å att det står namn å allt. Läskigt! Fast du är jävligt snygg ;)

    SvaraRadera
  2. I know! Och hans användarnamn står under mitt namn med röd text! Vill veta vem det ären måste öppna ett konto först!
    Hehe... Tack;)

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Alla bilder man lägger ut på nätet, kan ALLA ta del av, så var försiktig vad man lägger ut.

    Mvh Anneli

    SvaraRadera
  4. Så sant Anneli! När man har en blogg och lägger ut bilder blir man självklart mer utsatt. Dock i denna situation så gör det ingen skada.
    :)

    SvaraRadera