måndag 25 april 2011

Påskhelgen - i bilder

Då är det sista lediga dagen, påsklovet är slut, back to work imorgon. Undervisningen kommer fram till skolavslutningen bedrivas utomhus. Eleverna har orientering, friidrott och massa annt kul att se fram emot, och dessutom en friluftsdag (friidott) i juni.
Moi ska dessutom börja cykla till jobb nu, no more car. Skönt i det här vädret!

___________________________________________________________

Min påskhelg har varit mer än lyckad, varit med om något stort, träffat och lärt känna otroligt trevliga människor, firat födelsedag, ätit gott i världens bästa sällskap (Johan & Becca), druckit goda drinkar, ätit påsklunch hos mina parents och grillat hos svärföräldrarna, shoppat loss lite till lägenheten, njutit i solen.
Jag är mer än nöjd!


Fick jättefina presenter av Becca:) En rosa klänning, shampoo och balsam från Bed Head, en cool ring, en stoor klubba och bokstäver L E V som passar perfekt i vårt sovrum:)
Tack tack och återigen tack hjärtat <3

Skål! Båda fyller 26 år kommande vecka och det var vi tvunga att fira!

Mitt <3

Gott med fruktdryck ;)

Mys i västra hamnen med familjen :)

Hugo har nog fått syn på en kompis :)

Duktig vovve!

En glad Dajana!

_________________________________________________________

Vi var på Ikea och K-rauta en sväng tidigare idag. Hämtade hem en tapet som vi hade beställt, som ska upp i matsalsrummet men endast 1 rulle. Tapeten är obeskrivligt snygg, ni får se allt senare!
Sedan var vi i västra hamnen och njöt en stund i solen.

Nu har jag fått i mig lite mellanmål:

Tonfisk i vatten, rågruta med lite ost, rädisor, fullkornskex med dadlar och nötter och fruktsallad (färsk ananas, banan och honungsmelon. Underbart gott!

Snart dags för en löprunda nere vid ribban med Hugo!

Fortsätt trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar