fredag 1 april 2011

Motivation, thats what keeps me going!

Ännu en härlig fredag, slutade tidigt på jobb, hunnit med en lång och skön powernap, tränat på gymmet samt löpning ute för en stund sedan i det perfekta vädret! Motivationen går det absolut inte att klaga över, den är på topp! Energin i kroppen har aldrig varit bättre, jag presterar så som jag önskar trots att mina mål och krav ibland kan vara skyhöga! I never give up!

Om 22 dagar är det dags för testerna och det motiverar mig ännu mer att träna på ordentligt. Det kliar i mina muskler de dagar jag vilar, vill träna ännu mer men kroppen behöver sin återhätmning också! Den här veckan håller jag mig till en vilodag, som var i onsdags. I helgen väntar ett löppass (intervaller) och två styrkepass.
Halleluja!

Hälsning från gymmet!

Jag är redo för löpningen!!!

Den här busen förtjänar beröm, duktig han var under hela löppasset!

Följande mat har intagits efter träningen:

Tonfisk i vatten med grönsaker
2 hela ägg + 1 äggvita
1 skiva surdegsbröd + skinka
1 proteinshake, Nectar
1 Celsius
1 banan

_____________________________________________________________________

Nu till något helt annat! Fick precis veta att en av mina klienter blivit erbjuden att ställa upp som modell för gymmet Fitness24sevens nya nyhetsblad. Hur glad blir inte jag då? Ofantligt mycket! Den här klienten har skött sig fantastiskt och jag måste ösa beröm över honom. Om alla hade haft den disciplinen som honom.....

Fick dessutom en ny klient i veckan och ska träffa honom imorgon för en hälsoprofilbedömning. Jag samarbetar med Mix & Eat Café och träffar mina klienter där. Rekommenderar er varmt att besöka dem och avnjuta deras utsökta samt nyttiga meny! Använd mig som referens och ni erhåller 10 % på allt!


Bye gones!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar