fredag 15 april 2011

I´ve got mail - from TV4!

Igår fick jag ett spännande mail från TV4 angående testerna i Stockholm nästa lördag.
Förhoppningsvis går det bra och då ni får se mig som utmanare i Gladiatorerna i höst.
Delar med mig av mailet:

"Hej
Kul att du vill komma på uttagning för att bli utmanare i Gladiatorerna nästa helg. Redan nu kan du se dig som en vinnare eftersom du blivit utvald till tester av flera tusen sökande. Vi ser framemot att träffa dig och hoppas att du själv är laddad.

För att du ska kunna prestera till max under dagen får du här några bra tips
Du måste kunna klättra upp för ett rep. Utan den egenskapen fixar du aldrig hinderbanan så passa på att träna innan vi ses. Se klipp.
http://www.youtube.com/watch?v=6Dy78ZmPZy8&feature=related

Sen kommer du testas i ett Harres test. Se klipp.
http://www.youtube.com/watch?v=MrlJgsouWLY

Förutom dessa två test kommer du få utföra
·      Chins
·      Benlyft
·      Beep test
·      Konditions test

Dina resultat på de olika testerna kommer vara i en stor avgörande roll.
Sedan kommer vi även testa dig framför en kamera då du ska pitcha dig själv under en minut. Här ska du alltså berätta varför just du ska vara en av våra Utmanare i programmet Gladiatorerna 2011. Den här filmen blir sedan ett sätt att presentera dig för TV4. Kom förberedd!"

Och sedan tillkom lite praktiskt information om dagen.
Jag känner mig säker vad gäller testerna, resultatet är jag inte orolig för, det kommer gå bra.
Tror att i princip alla som är uttagna kommer va riktigt vältränade och klara testerna galant, och därmed kommer det falla på den minuten vi ska berätta om oss själva i kameran.
I´ll will be prepared!
I´m excited!

Om en vecka tar jag och Johan bilen upp till storstan och vi ska bo hos en av Johans bästa vänner. Vi har hela lägenheten för oss själva, they are not home. Under tripen ska jag också träffa världens bästa Rebecca och småfira, vi båda fyller år snart.


Im ready!
_______________________________________________________________

Efter dagens slut är jag ledig fram till 26 april, påsklov!
"The bright sight of beeing a teatcher"
Ikväll är det "födelsedagsfest hos Jennie & David, båda fyller år och hela ligan är samlad.
Det ska hinnas tränas innan också, gym + löpning.

Min lilla rast är över nu, back to work!

Have a nice weekend!

3 kommentarer:

  1. oh nice
    blir bara glad för din skull

    LYCKA TILL DAJANA

    SvaraRadera
  2. hej dajan jag kan inte vänta till nästa helg jag längtar ..... en av dina elever

    SvaraRadera
  3. Hahaha, du kommer ta dem med storm. Sen blir du stor stjärna på TV4!! Vinner hela skiten och sen startar fitnessprogram!! :D

    SvaraRadera