söndag 17 april 2011

Enjoying me self!

Vilken underbar dag, vilken underbar helg, vilken underbar vecka jag har framför mig.
Jag och Hugo tog en rejäl sovmorgon medan Johan gick upp tidigt, de spelar match i Göteborg mot Önnered kl. 15, hejja hejja!

Vi tog en promenad till västra hamnen och joinade Marcus, Therese, Linda och Niclas i det här otroligt fina vädret. Njöt en lång stund på Espresso House i det trevliga sällskapet. Vi beslutade att grilla ikväll och det blir minsann premiär för oss. Johan ansluter så fort han kommer hem.
På grillen blir det kycklingfilé, nypotatis, majskolv och tzaziki. Till efterätt ska jag fixa en fruktsallad på färsk ananas, honungsmelon, vinddruvor, banan och apelsin.

Försöker att njuta så gott jag kan under ledigheten och det har börjat bra!
Snart dags för ett gympass och har dessutom lite klientarbete att göra innan grilltime.


Busiga Hugo :)


Marcus & Therese. Underbart par!


Mycket folk i västra hamnen!


___________________________________________________________________

Vill rekommendera er en måltidsdryck som jag köpte på Mästerlivs här i Malmö.

Saxhyttegubbens Blåbär 100 %

Varje flaska Blåbär 100 % består av saften från ca 2300 vilda blåbär, plockade i Bergslagen, och helt fri från tillsatser och konserveringsmedel. Karolinska institutet rekommenderar den tack vare den höga halten av antioxidanter.
Öppnad flaska är hållbar ca 7 dagar och det räcker med några klunkar på morgonen så får du en rejäl boost av antioxidanter. Riktigt gott!
Priset är 69 kr per flaska men för mig är det värt varenda krona.

Jag har sett produkten på Mästerlivs som ligger på Tessinsväg och Engelbrektsgatan i Malmö.

Prova gärna!


Dags för gymmet.
Cao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar