torsdag 7 april 2011

Blåsigt värre.....

Hemkommen för en stund sedan, 50 minuters löpning i "rätt" så blåsigt väder!
Damn, ett tag trodde jag att Hugo skulle hamna i diket, fick dra stackarn dem sista tio minuterna och hjälp fick vi minsann inte från vinden!

I vårt träningsschema ska vi rehablöpa i 45-60 minuter men det här med "rehablöpa" klarar inte min kropp. Det är väl min svaga sida att jag gärna pressar mig även om jag ska ta det lugnt och återhämta kroppen med jogging. Snittpulsen var 178 s/m och det är knappast jogging men jag älskar det och så länge jag pressar mig men samtidigt njuter av det kommer jag fortsätta med det! Däremot är jag oerhört duktig på nedvarvning/jogg efter intervallöpning.
Jag återhämtar min kropp på andra bra sätt, t.ex med hjälp av min Tiger Tail, massage och sömn.

_______________________________________________________

Direkt efter jobb joinade jag Molli på gymmet i Västra hamnen för ett träningspass.
2 träningspass idag, fint det! Igår var det vila som sagt, åkte på någon konstig kräksjuka och i måndags blev det gymmet och detssamma i tisdags.
Imorgon får det bli vila efter jobb och senare på kvällen blir det blandad träning i mitt s.k "hemmagym", TRX, Kettlebell och fria vikter.


Oh boy, min kropp kallar efter sängen och lite Tiger Tail.

Jag säger godnatt för idag!
Sleep tight everyone!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar