lördag 26 maj 2012

PT med klient - TRX of course

Kickade igång lördagen med att grilla min fina svägerska Sofie med tuff träning och dagens PT - timme bestod av mitt favorit träningsredskap, TRX Suspension training. Precis som förra gången fick jag henne att känna blodsmak vilket hon önskade i förväg. Önskar man tuff och utmanande träning från mig, lovar jag att önskemålet uppfylls. Hon har grymt starka ben (tidigare instruktör inom bl.a body pump) och en enorm vilja, hon ska bara lyckas så enkelt är det! Underbar inställning! Den fina 20-tals villan som de bor i, ligger 100 meter från en park och självklart utnyttjade vi parken till träningen.

Nästintill alla mina klienter blir förälskade i TRX när de väl får prova på det och Sofie är inget undantag, därför klickade hon hem träningsredskapet från Breeze Fitness som jag samarbetar med. Seth har alla de bästa träningsredskapen inom funktionell träning och leveransen sker inom tre dagar. Nästa gång ska Sofie prova på TRX Rip Trainer är tanken och då pratar vi om stabilitetsträning no 1!



Jag och min fina svägerska Sofie.

Sofies söta döttrar, Ebba och Esther fick busa med Hugo medan jag tränade Sofie i parken. De avgudar busen.


Gott folk, det är lördag, solen skiner och plånboken är tjock (lön igår) och vad passar bättre än att tillbringa en stund på stan med Johan och eventuellt inhandla något snyggt?
Ingen träning idag, kroppen behöver sin återhämtning och uppbyggnadsfas efter veckans många och tuffa träningspass. Imorgon är en ny dag och då väntar bl.a intervallöpning.
Lördagskvällen spenderas här hemma med några vänner, balkonghäng och Eurovision.

Ha en underbar dag allihopa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar