tisdag 8 maj 2012

Önsketänkande

Jag klagar i princip alltid på att tiden inte räcker till och idag är inget undantag! När jag behöver arbeta med datorn som mest, ja då går alla proppar här hemma och inte fungerar det när jag köper nya. Nej, istället sitter jag i mörkret med tända ljus och försöker arbeta. Min händiga man lyckas på något vänster få elcentralen att fungera och äntligen kan jag fortsätta arbeta.

Har två deadlines ikväll, klienter som ska få nya schema och det underlättar att datorn är igång. På agendan ikväll har jag dessutom haft ett klientmöte så det skadar inte med lite mer tid. Tur att vilodagen var planerad på köpet denna afton. Förhoppningsvis hinner jag blogga lite tips senare (inatt) men nu väntar några timmars arbete och lyckliga jag (not) som har klockan inställd på 05.45 eftersom orienteringsbanan ska upp igen.

Tips på dagens mellanmål är två knäckebröd med 100 gram gravad lax och riven pepparrot på, mums!

Back to work people!:)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar