torsdag 26 april 2012

Mmmmmmakrillfilé

Ett tag sedan jag mumsade på varmrökt makrillfilé, oj så gott det är! Jag älskar fisk, speciellt torsk, lax och varmrökt makrillfilé som vi äter varje vecka. Vissa veckor äter vi fisk säkerligen 3-4 gånger och då menar jag tillagat och inte ur konservburken. Andra gången vi mumsar fisk den här veckan och fler lär det bli, finns en fin bit kvar av makrillen.

Idag har jag jobbat, haft klientmöte och tränat med Johan i 1 h 40 min. Mina benmuskler skakade något fruktansvärt efter allt kämpande i slutet, det kallar jag utmattning till 100 %. Benen måste pysslas om med mitt TriggerPoint-kit strax.

Imorgon väntar träning antingen hemma eller på gymmet, följt av löpning utomhus. Jiiihhaaa! Vad hade jag gjort utan min träning, det är ju det bästa som finns! På lördag väntar en överraskning från Johan, jag fyller ju år på måndag och det enda jag vet är att vi kickar igång dagen på allra bästa sätt, nämligen med 1 h spinning! Min sambo känner mig väl, en dag utan träning är inte komplett!

Kvällens måltid bestod av ca 200 gram makrillfilé, 200 gram keso mini och selleri. Ska gräva lite i kylen igen, ligger fortfarande under mitt dagsbehov. En god sak har jag som väntar mig och ni vet säkert vad det är?!? ....Vattenmelon såklart!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar