onsdag 25 april 2012

Kollaps-vila-back on track

Kollapsade helt och hållet efter jobbet idag då sömnen blev förstörd när klockan ringde 05.45, och jag avskyr att gå upp tidigt. Jag och Carolina möts av ösregn och tanken att springa runt och sätta upp orienteringsbana och sedan tillbaks dit med våra elever för att spendera förmiddagen vid Pildammarna, var allt annat än positiv. Efter en timmes väntan tog vi ett klokt beslut, ställde in, and went back to bed. Inte blev sömnen komplett och efter en intensiv dag med de yngsta barnen i idrottshallen, var jag helt slut i kropp och knopp. Jag sov hela två timmar och njöt av varenda minut, love it! Att sova i två timmar på eftermiddagen fungerar inte för alla, många blir slöa och förstör sin kväll men jag laddar om och orkar mer på träningen. Därefter blev det dubbelpass på gymmet, fys+kardio i 1 h 40 minuter.

Hunnit laga middag också och nu följer vi CL of course. Kvällens middag har bestått av min avokadosoppa, kycklingfilé, keso mini, selleri och morötter. Inte mätt! Måste äta en till portion, nu!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar