lördag 14 april 2012

Lördagarna startas bäst med ett hejdundrans träningspass!

Vilken härlig lördag gott folk! Är det inte underbart att kunna ta sovmorgon fram till 09.30 och sedan bege sig till gymmet med sin älskade och svettas och kämpa till ett dunderhårt 55 minuters spinningpass? Bättre start på en lördag får man nog leta efter. Själv är jag förälskad i mitt gym och Johan är inne på samma spår, vi ska inte behöva gå upp 06.00 en lördag för att "hinna med" ett pass. Neeeeej, på Sats är utbudet så stort och framför allt klokt och inte nog med det, bjuder de på frukost flera dagar i veckan. Jag fick trycka i mig en bit bröd vilket man ska direkt efter ett träningspass. Kan ju berätta att vi tog ut oss fullkomligt och när "finalen" kom (vilken instruktören glömde nämna), hade jag och Johan haft vår egen final då vi trodde passet var slut. Det var endast till bita ihop, dra på ännu mer motstånd, ställa sig upp och cykla i mål. Grymt bra intervaller under hela träningpasset! Spyfärdig som vanligt när jag tar ut mig maximalt! Great feeling!

Första måltiden mättar magen medan vi chillar en liten stund, en lång promenad med Hugo vankas snart i det fina vädret. Hoppas solen och värmen är här för att stanna!

Dukat fint på balkongen med 2 ägg, tre knäckebröd med 250 gram keso mini + 1 avokado och en god fruktsallad som lite efterrätt till mig och Johan. Knappt mätt efter måltiden vilket innebär ännu mer mat inom två timmar.

Vad tycker ni om mina nya Under Armour shorts jag fick av min fina vän Michelle? De är klart en favorit i träningsgarderoben! Svårt att ta en bra en bild, färgen är klockren!

Love Under Armour!

Dukat och klart, redo för att hugga i:)

Vinddruvor, jordgubbar och vattenmelon

Min favorit! Knäckebröd, keso mini, avokado och en god krydda jag fick en vän på. Mums!

__________________________________

Ikväll väntar 35 års fest för David, ska bli trevligt. Ingen alkohol och annat onyttigt för mig, eventuellt ett glas vin.Imorgon väntar gymmet återigen på oss. Dags att kila iväg och promenixa med Hugobugo.
Cao och trevlig lördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar