måndag 23 april 2012

I love Under Armour

Jag har tipsat er om mitt favoritmärke inom träningskläder ett antal gånger, och ni vet vid det här laget att det är Under Armour jag pratar om. Efter en intensiv och svettig dag på jobbet, sken upp som en sol när jag öppnade brevlådan. En av mina bästa vänner, Michelle, har skämt bort mig IGEN! Jag fyller år om en vecka och hon lyckas återigen skämma bort mig innan jag ens fyllt år!

Två stycken favoritlinnen från Under Armour och ett kärt kort fann jag i brevlådan. Världens bästa Michelle, du känner mig så väl, tack så hjärtligt för presenterna!

Till er som fortfarande inte äger ett Under Armour plagg, kööööp och prova! Man blir fast! Vore konstigt annars med tanke på deras snygga modeller samt kvalité produkterna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar