söndag 22 april 2012

Handboll

Handboll på TV idag igen, det är heaven! Igår tittade jag och Evelina på damernas semifinal och som väntat tog Sävehof första mötet, dock gjorde Eslöv ändå en fin insats. Just nu mulitaskar jag, Kristianstad-Guif visas på SVT1 och självklart håller jag på skåningarna, hoppas Ystad tar två poäng borta mot Sävehof.

För vår del börjar försäsongen om två veckor men jag tränar på egen hand för fulla muggar. Träningsdagboken är full med träningar från den gångna veckan, flera dubbelpass och en vilodag såklart. Att träna på söndagar är en fröjd, inget folk gymmet, har hela dagen till att träna samt att chilla, kan inte bli bättre! Har saknat att träna med Johan fredag-söndag men imorgon triggar vi varandra som vanligt igen.

Ska snart hämta Johan i Hyllie. Ha en skön söndag allihopa. Kommer eventuellt ett inlägg senare idag.


Det brände till rejält när jag köttade magen idag, det brändes... nice!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar