torsdag 22 mars 2012

Utbildning i Dubai? Ja, det lutar åt det!

Jag har ett omfattande beslut att ta och det gäller en utbildning som äger rum i Dubai 15 juli - 8 aug. Utbildningen hålls av AFPT i samband med AFPT Norge och är godkänd av EHFA där Seth Ronland är en av utbildarna. Finns nog ingen inom
den här branschen som är så kunnig och duktig som honom (utsedd till Sveriges bästa PT 2011) och det stärker mitt beslut att hoppa på flyget ännu mer! Utbildningen kostar 60 000 kr och allting ingår förutom maten, rätt schysst deal tycker jag! Det teoretiska samt praktiska provet sker i Oslo 10-12 aug.

Det enda lilla krukset är att jag och Johan är på semester i Turkiet (all inclusive, gött) och anländer hem den 14 juli. Jag måste alltså hem och eventuellt packa om och hämta ny resväska för 3,5 veckas vistelse i Dubai, ta flyget till Oslo och allt detta på samma dag som vi anländer från vår semester. Det är väl egentligen det enda som hindrar mig, jag måste kolla så att flygen överensstämmer med varandra innan anmälan görs. Mycket lutar åt att jag spenderar halva sommarlovet i Dubai på utbildning, rätt fräckt va? Vi får fem helt fria dagar under utbildningen vilket räcker för mig annars kommer plånboken brinna upp:)

Måste utforska mer om det praktiska runtomkring och det hade varit kanon att få med en väninna också, hoppas hoppas:)

1 kommentar:

  1. Lina Henriksson24 mars 2012 kl. 20:10

    JAAA! Åk på utb. i Dubai jag kan guida dig runt här :) Det kommer vara suuuupervarmt dock.. alltså för varmt! Och mitt under ramadan.. märkligt att lägga en utb. här under den tiden! Hur som helst, hjärtligt välkommen!! :D

    SvaraRadera