onsdag 21 mars 2012

Gladiatorerna på lördag "Bullet och Dajana avskyr varann"

På lördag får jag stryk i Gladiatorerna i gatloppet av ingen mindre än Bullet, the Wild one! Hon är ju one of a kind och hennes attityd är inte att leka med! Jag är inte blyg heller, jag kan minsann också plocka fram lite attityd! Snacka om att Gladiatorerna bjuder på underhållning på lördag. Det är just så tufft som det ska vara i programmet! Jag fick rejält med stryk, inte att leka med! Ha ha ha..

TV4 har släppt ett litet smakprov av just gatloppet, "Bullet och Dajana avskyr varann", ha ha jag garvar ihjäl mig. Tänk så mycket TV show de gör av sådant här, men jag gillar det!

Kika in länken HÄR från TV4 :)


2 kommentarer:

  1. Men gud vad obehaglig den första smällen du får ser ut, hur gick det egentligen?

    SvaraRadera
  2. Ja den var inte snäll:/ mitt knä vek sig precis innan jag skulle in i duellen och då kom jag ner lite och hon tryckte upp toppsen i näsan på mig. Fick en spricka i näsbenet men annars är det lugnt. Då kände jag ingenting. Gillar dock inte den knuffen bakifrån efter att domaren blåste av, osportsligt! Spelar ingen roll om de är tuffa Gladiatorer, man gör inte det. Det är då folk skadar sig. Ångrar mig att jag inte kaxade tillbaka mer;)

    SvaraRadera