fredag 9 mars 2012

TGIF

Äntligen! Fredag!
Veckan som gått har varit minst sagt händelserik och tacka vet jag träningen som lugnar ner mig, ger mig ny kraft och energi.

Helgen kickade jag igång med en PT-timme med en klient som jag introducerade TRX för och precis som
alla andra klienter, föll hon för träningsredskapet och kommer fortsätta träna med det! Tummen upp!

En quick-städning här hemma för att sedan vila en stund efter den intensiva veckan, gav mig nog med energi för fredagsaktiviteten, nämligen ishockey.

Inför kvällens match hade MIF gjort ett ordentligt ryck i kvalserien men förlorade snöpligt mot Oskarshamn i slutminuterna i dag. Grymt orättvist med tanke på deras fina spel! På söndag möter de Rögle och då avgörs det om de blir vidarespel men det ska mycket till. Vi håller tummarna och Johan ska se även den matchen.

Just nu laddar jag för morgondagen då vi tar emot Pandora i sista hemmamatchen för säsongen och kan säkra division 1 platsen. Vid vinst blir det firande natten lång med tjejerna men fokus först och främst på matchen. Pandora kommer göra allt för att plocka poäng som kan resultera i ett eventuellt kval men då krävs önskade resultat i andra matcher. Vi lägger inte energi på motståndarna utan istället fokuserar vi på vårt eget spel. Fokus, vilja och inställning!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar