torsdag 15 mars 2012

Sista handbollsträningen

Sista "riktiga" handbollsträningen för säsongen avklarad ikväll då vi spelar sista matchen på söndag. Kollektiv bestraffning i slutminuterna av träningen, passningskvalitén var urusel och det var inte mer än rätt när Buttan röt till ordentligt:) Viktigt att vi vinner matchen även om vi redan är klara för division ett, lätt att tappa fokus. Jag ska verkligen förbereda mig mentalt, vill avsluta säsongen med en kanon match och det ska jag banne mig också göra!

Jag ser fram emot "egen" tid, behöver inte passa träningstider och komma hem 22.00 på vardagarna. Viktigt att få distans till handbollen för att kunna längta tillbaka, just nu är ju lite trött på det, gnistan är inte lika stor och ni som håller på med lagsport själva vet nog vad jag menar. Miljöombyte, nya träningsupplägg, uppbyggnadsfasen är några av sakerna jag ser fram emot. Tanken av att få komma ut i naturen mer och träna får mig att le och längta! Men först ska vi vinna på söndag!:)

Imorse åkte Johan på konferensresa med jobbet, jag och Hugo får klara oss själva fram till måndag kväll. Får passa på att träffa mina föräldrar, därför styr bilen mot Blekinge efter jobb imorgon. Jag har dessutom ett klientjobb i Hällevik hos en väninna jag inte träffat på säkert fyra år, ska bli otroligt skoj att ses och ha henne som klient!

Ögonen går i kors, ett tecken på att släcka för i dag? Japp! God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar