lördag 17 mars 2012

Lördagens snacks

Jag och Hugo tog smatisen hem till Blekinge igår direkt efter jobbet för att träffa Lotta i Hällevik för PT. Säkerligen fyra år sedan vi träffades sist, vi hade en hel del att ta igen innan vi påbörjade vår session. TRX kommer bli Lottas nya bästa vän! Awesome!

Alltid skönt att få komma hem till föräldrarna på landet, koppla av, sova i mitt "flickrum", mysa med vår katt Moggi, bli bortskämd med mat dukat på bordet och bara umgås med mamma och pappa. Jag hinner dessvärre inte åka "hem" ofta pga allt jobb och handboll. Vi satt bänkade framför TV:en och hejjade på Nicole Sabouné som rockade fett i The Voice på TV4. Smått chockade satt vi i soffan, tittandes på varandra när hon inte gick till final med sitt bidrag. Nicole är från våra lilla ort Sölvesborg, vi har spelat handboll i samma moderklubb H78 och då var hon liten när jag spelade där. Alla känner alla i "byn":) I dag är det en helt annan Nicole med en otrolig röst och utstrålning som vi fick se i TV-rutan! Hon kommer bli stor! :)

Ikväll har Gladiatorerna visats på TV:en här hemma, lika spännande som vanligt. Nästa vecka är det min tur att fightas i semifinalen and you better watch! :) Precis som förra gången har vi bjudit hem vänner och jag räknar med att så många som möjligt kommer och hejjar!
Innan programmet blev det ett träningspass, kunde inte låta bli! Vi har vår sista match imorgon så jag fick hålla i tyglarna en sväng, vill göra en bra match imorgon.

Lördagens snacks har bestått av en lyxig fruktsallad, skyr och proteinshake.
Fruktsalladen var gudomligt fräsch och god och den finns med i min kylväska till efter matchen, mums!

Hugo-Bugo och jag innan vår biltur till Blekinge.

Kvällens snacks!

Färska jordgubbar och blåbär, vinddruvor och melon.









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar