lördag 24 mars 2012

Gladiatorerna ikväll - poängrekord av mig - videoklipp

Äntligen är det dags för min semifinal i Gladiatorerna ikväll och jag är fullladdad med energi, rent mentalt. Det är inte det lättaste att se sig själv i TV-rutan, speciellt inte när man gör bort sig på olika sätt. Samtidigt bjuder jag på allt, min energi, mina känslor och vinnarskallen. Jag håller inte igen någonting och ångrar absolut ingenting med min medverkan. Ni såg i tidigare klippet när jag får stryk av Bullet och där var jag riktigt arg på henne för att hon skickar toppsen i ryggen på mig efter att domaren blåst av. I dag skrattar jag åt det men då kokade jag av frustration för jag ville ha poäng i gatloppet men som ni har sett, är Bullet ingen att leka med. Hon är nästan lite omänskligt stark!

TV4 har släppt ännu ett klipp från kvällens show, när jag fightas i rekylen mot min favorit -Gladiator Stinger. Jag minns inte mycket förutom att jag tog många poäng och var så glad och kände mig stolt efteråt och därav glädjegesterna:) Vilken laddad blick efteråt från min sida, jaaaadddåååå! Stinger, oavsett, så är du fortfarande min favorit:)

Kika gärna på klippet HÄR som kommer ikväll där jag tar poängrekord i rekylen




Missa nu inte den häftiga showen som bjuder på rejäl underhållning ikväll:)
20.00 i TV4.


13 kommentarer:

  1. vill veta innan, vem kommer vinna du eller din motståndare vad hon nu hette! :) hehe

    SvaraRadera
  2. Det kan jag inte avslöja, du får titta på programmet:) :)

    SvaraRadera
  3. jag kollar på varje program! :) , men skulle bara vara kul att veta innan vem som vann! :)

    förresten, hur kom det säg att du ville vara med i gladiatorerna? :)

    SvaraRadera
  4. Klart men då blir inte spänningen lika roligt!:)

    Jag anmälde faktiskt inte mig själv utan min sambo Johan gjorde det utan att jag visste om det. Fick sedan bevisa genom diverse tester och intervjuer att jag platsade och nu är jag i semifinal:) lite annorlunda men roligt:)

    SvaraRadera
  5. Grattis!!!! DAJANA!!!BRA JOBBAT ..Vi är så STÅLTA över dig...Omg!!! ///Av din elev!!!

    SvaraRadera
  6. GRYYYYYM PT/kostrådgivare man har ;D

    Grattis!!

    SvaraRadera
  7. Ommggggg grattis Dajana!!! Du va jätteeee braaa Bra jobbat!!! Du är bästa idrotts läraren!! Är så glad!!/ en elev!

    SvaraRadera
  8. Alltså den där Bullet är så störande! Men du är en fighter, älskar din attityd! Grattis!!!

    SvaraRadera
  9. Tack kära ni, det värmer otroligt ska ni veta:)

    Ja Bullet är speciell men jag viker inte ner mig:)
    Jag är så glad:) tack för ett stöd <3

    SvaraRadera
  10. GRATTIS DAJANA !! :)

    SvaraRadera
  11. Riktigt bra igår!!! Du gör det helt fantastiskt bra! Stort grattis. Vilken insats!!!

    SvaraRadera
  12. Tusen tack igen tjejer:)
    Er stöttning här via bloggen betyder mycket :)

    SvaraRadera
  13. Bra jobbat och grattis till en grym prestation! Vilken rysare det var!

    SvaraRadera