fredag 24 februari 2012

Kan inte bli bättre!

På väg hem efter en great friday i Ystad! Seth började med att mäta kroppsfettet på mig och Johan med hjälp av ultraljud. I november -11 hade jag 13.3 % kroppsfett och vad jag fick i dag får ni veta imorgon;) Vidare fick vi prova på Indian Clubs och det passar oss handbollsspelare like a glove! Vi snappade upp rörelserna direkt och videoklipp kommer förhoppningsvis imorgon om jag hinner.

En rolig och viktig sak blev i princip klart för mig i dag också. Berättar längre fram om det:)

Ett bra träningspass genomförde vi innan vi begav oss till Michelle och Jonas för middag. Lyckad och trevlig kväll som alltid, fylld med skratt, minnen och även framtidsplaner;)

Oj, oj, vad det här sportlovet har rusat iväg, återstår två dagar. Morgondagen är fullspäckad med roligheter. Match 15.00 och därefter hänger flera från laget hem för käk och uppladdning till årets höjdpunkt (för mig då), min medverkan i Gladiatorerna. Fler vänner ansluter under kvällen men det är himla tråkigt att den viktigaste personen i mitt liv som dessutom anmälde mig till programmet, tyvärr inte kan närvara:/ Min älskling stannar i Stockholm hos vänner efter matchen för att kunna se showen. Känner på mig att det kommer bli mycket sms:ande och ringande från alla håll och kanter:)

Dagens spännis- och outfitbild från Breeze! Tycker ljuset är dåligt... Men men.. hyfsad rygg och armar... Dock lång ifrån nöjd...

2 kommentarer:

  1. Lycka till "idag"! Tror det kommer gå bra för dig då jag inbillar mig man måste vara bra på att ta smällar för att gå långt i Gladiatorerna. Ni handbollsspelare är ju vana vid detta ;)

    SvaraRadera
  2. Tusen tack Daniel:) ja vi är vana vid smällar så jag var aldrig rädd i alla fall:)

    SvaraRadera