lördag 25 februari 2012

Dagen D - när jag möter Gladiatorerna!

Nervös nervös nervös!
Dagen D!
Som jag har längtat... och längtat!

Ska snart bege mig till Trelleborg för att spela match och snacka om att adrenalinet pumpar i blodet på mig. Kommer bli en bra för oss HBK:are!

Hinner tyvärr inte uppdatera videoklippet och de jag lovade igår, have no time! Har städat hela förmiddagen, ätit, gått promenad med Hugo och nu kör jag till matchen. Eventuellt hörs vi senare, om inte... TITTA PÅ GLADIATORERNA IKVÄLL;)

Kärlek:) å

7 kommentarer:

  1. Så sjukt spännande! Vilken fighter du är!!

    SvaraRadera
  2. tusen tack:) men jag är inte nöjd med min insats! tog för lång tid innan jag kom i det.. och det var så jobbigt mentalt :/
    men men .. nu är det semifinal och då djävlar det hehe...

    SvaraRadera
  3. Riktigt kul att se dig på TV!!!! Du är grym Dajana!! Ser fram emot att se dig i semifinalen! Go girl!!! Kick ass :D !!!!! / Anna

    SvaraRadera
  4. Tack Anna:) seg start men sen gick de mkt bättre:) tack för stöttningen:)

    SvaraRadera
  5. Det var så sjukt att se dig Dajana du är jättegrym längtar till smifinalen och jag hejar på dig ;-) jag undrar en sak han mannen som hoppa på dig och som inte har hår
    Är han din sambo elr ???

    SvaraRadera
  6. Kan du visa bilder på ditt hus ??

    SvaraRadera