fredag 24 februari 2012

Breeze Fitness

Alltid lika roligt att komma ner till Ystad, på Breeze Fitness hos Seth Roland. Ni vet väl att han blev utsedd till Sveriges bästa personliga tränare förra året och driver en av Sveriges bästa gym? Jag kommer ner dit emellanåt och gör lite tester, får tips och framförallt vidareutbildar jag mig där. Den här gången är Johan med och han ska göra lite tester, ska bli skoj. Jag ska träna en sväng medan Seth grillar Johan;)

Breeze har dessutom en bra shop med Under Armour kläder och varenda gång jag sätter min fot där åker jag knappast därifrån tomhänt. Johan är sugen på ett par löpartajts och jag träningslinne. Ny kollektion har kommit in och då förstår ni att det blir svårt att hålla i plånboken.

Vi lämnar självklart inte Ystad utan att träffa våra fina vänner, Michelle och Jonas. Ser fram emot att umgås, äta gott och piska killarna i spel med Michelle. Jonas är kock och lagar gudomligt god mat och varje gång det bjuds på mat på Kupolgatan överraskas våra smaklökar av riktigt god mat.

Vi stannar inte allt för sent, både jag och Johan spelar match imorgon. Herrarna spelar i Stockholm, ingen direkt sovmorgon för Johan. Vi möter HK Malmö på hemmaplan i Söderslättshallen 15.00. Kom nu och hejja fram oss till en seger. Endast fyra matcher kvar av säsongen och serien ligger i våra händer. Vinner vi alla, kammar vi också hem guldet! Yey!

Önskar er trevlig helg!
MISSA INTE GLADIATORERNA IMORGON! MIN TUR ATT FIGHTAS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar