lördag 7 januari 2012

Vinst igen, jaaaa!

Underbart skönt och lättad efter dagens vinst, 31-19 mot Dalhem. Alltid en aningens ovisst med matchformen efter ett långt juluppehåll men vi grejade det bra. Otroligt fint stöd från läktaren har vi, allt fler Trelleborgare på plats under våra matcher. Ett stort plus där och för klubbens alla matchvärdar som finns där för oss, ordnar mat och skapar dem bästa förutsättningarna för oss inför match, under och efter! Hur underbart är det inte att komma till matchsamlingen med maten serverad på bordet och sedan kliva in i omklädningsrummet medan musiken dunkar igenom högtalarna och alla matchställ finns upphängda i nummerordning? Ordning och reda minsann, professionellt!

Själv är jag nöjd med insatsen men kunde dock satt dit några fler kontringsmål, snodde några bollar i försvaret. Sedan var det inget vidare att vara punktad från start till slut! Jag satte 12 mål mot dem senast så visst förstår jag punktmarkeringen men inte innan jag ens fått känna på bollen! Jag kan ju ha en kass dag, det har alla emellanåt men idag var det en bra dag! Jag gav mig (ursäkta mitt ordval) fan på att kämpa och vara delaktig i spelet framåt trots uppvaktningen. 8 baljor framåt och slit bakåt i försvaret måste jag vara nöjd med och det är jag! Nöjd är jag också över lagets insats och kämparglöd! Vi tar hem serien!!!

Imorgon är det återigen match, så tidigt som 11.45 och nu gäller det att fokusera på den! Jag är kry i benen och längtar efter att kötta, woho!

Just nu sitter jag i bilen, på väg till Ysane och mina föräldrar. Johan, jag och Hugo är dunderhungriga och väntar med att bli löjligt bortskämda med godheter ikväll!

Missa nu för guds skull inte Gladiatorerna ikväll, 20.00 i TV 4! Årets show är fantastisk, Gladiatorerna är hungrigare än någonsin och utmanarna bjuder på ordentliga fighter! Mig missar ni definitivt inte den 25 februari!

Kvällens outfit och en rolig bild från dagens tidning. Jag stretchar nacken för fullt till höger och Wolle ser glad ut:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar