fredag 6 januari 2012

Äntligen dags igen....

Efter ca fyra veckors upphåll är det återigen dags för match! Imorgon startar andra halvan av säsongen... och som jag har längtat! Endast seger i sikte i helgens båda matcher och med hjälp av publikens stöd, tar vi fyra poäng. Förhoppningsvis tar herrarna två poäng på söndag mot Skånela då Axner gästspelar för klubben vilket är riktigt roligt! Herrtruppen har det tungt med skador och annat och Axners förstärkning kommer verkligen vid rätt tidpunkt! Det tackar vi för!

Match imorgon i Trelleborg, avkast 15.00! Be there!

____________________________________

Idag har jag haft två mycket givande möten i Lund, både med min revisor och webbadministratör som har designat min snygga hemsida. Som jag tidigare nämnt kommer den uppdateras en hel del, en liten del inom kort men innan februari månad ska en helt ny och av toppklass designas av Lund Media Group. Peter är duktig och rekommenderas starkt om ni önskar hjälp med hemsidor, visitkort, tryck etc. Nya planer för F.I.T har gjorts, längtar att få hugga i och arbeta hårdare och det är jag beredd på att göra!

____________________________________

Kvällen har spenderats med två godingar och f.d lagkamrater från Höör, vi har inte setts på evigheter så vi hade en hel del att ventilera och ta igen. Aftonen bjöd på en hel skratt, minnen och allmänt gossip. Det måste definitivt upprepas snart igen! Tack tjejer för en mysig kväll :)

_____________________________________

Nu är det dags för uppladdningen!
Sängen kallar!

Ha en trevlig helg!

1 kommentar: