torsdag 5 januari 2012

Ompysslad

Nu är jag trött och jag fick massage som jag önskade av Johan, kroppen njuter! Dagens två härliga pass har verkligen tröttat ut mig ordentligt så därför gör jag om lite i mitt träningsschema imorgon på förmiddagen. Istället för gymet väntar badhuset på mig och 1500 meters simning. Skönt! På kvällen är det tyngdlyftning och handboll som vanligt.

Vi sprang korta intervaller innan handbollen, 800 meters uppvämning, 15sek löp - 15 sek vila i 10 minuter. Underbart att springa på löparbanan, det underlaget är att föredra då jag får fina grepp i löpstegen.

Mat på bordet efter träningen är så uppskattat en dag som denna. Johan gjorde ugnsbakad torskfile med rödbetor, palsternacka, morötter, lök, purjolök, en skvätt lime och riven pepparrot i foliepapper och självklart keso mini till det. Verkligen i min smak, tack älskling.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar