söndag 8 januari 2012

Premiäravsnittet av Gladiatorerna!

Vilket inledningsavsnitt, vilken spänning, inte minst i hinderbanan! Kan ju meddela att jag hade hjärtklappningar, gåshud,panikångest, magont, sprudlande glädje inombords och ett leende på läpparna igår! Ingen av varken oss utmanare eller Gladiatorer har fått se avsnitten och även om vi vet vem som vinner så är det fruktansvärt spännande och häftigt! Och ni som trodde att Gladiatorer va på "låtsas" har nog fått sig ett smakprov på att det är äkta fighter. Det smäller hela tiden i alla dueller och igår efter Pansars feta smäll i Gatloppet blev Ali liggandes efter en rejäl blödning i biceps.

Det är så fantastiskt roligt att se alla dessa atleter. Årets Gladiatorer är grymt vältränade och bättre än någonsin och inte minst snygga:)

Jag längtar ihjäl efter den 25 februari även om det kommer vara lite jobbigt att se och höra sig själv i TV. Jag kommer inte ihåg ett smack jag sa i intervjuerna pga av allt adrenalin, kamerorna och alla dem tusentals människorna som satt i publiken. Vilken upplevelse, obeskrivligt! Sa jag att jag är lite nervös? :)

Nu är dags för ännu en match, i Trelleborg mot Cyrus från Jönköping. Det är vår match, vår arena och våra två poäng! Kom igen HBK!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar