lördag 21 januari 2012

Vem är starkast?

Klockan ringer 07.20 och första tanken är "jag har försovit mig till jobbet".....men efter att ha skakat av mig dem första tankarna insåg jag att det är lördag och inget annat. Följer med Johan till Trelleborg och tränar extra när spelschemat inte visar match.

Ni vet att jag älskar träning överallt annat men är aldrig riktigt sugen dem första minuterna när klockan precis ringt! Jag biter ihop och rastar Hugo och sedan är jag igång som vanligt. Halva träningen hade jag hela lokalen för mig själv.

Viktigt med uppvärmning!

90 minuters träning en lördag förmiddag är great!
Vi hann till och med leka en stund strax innan vi rundande av, oj oj vad starka vi är! ;)

Johan ser sååå stark ut!

Oj oj, en stöt på frivändningen, mycket stark!

Och frugan är minsann inte dålig hon heller...

Jag vill ju inte vara sämre, så jag stöter upp stången också!


Skrattar lite lätt när jag lägger upp dessa roliga bilder. Vikterna väger självklart inte mycket, annars hade detta varit världsrekord som ni förstår! Det är endast 60 kg på stången och inget annat. Vadå att vi har antingen för mycket fritid eller roar vi oss lätt. Vi bjuder på det!

_____________________________________

Jag har haft ett tre timmar långt möte med min webbadministratör och det togs massor med häftiga bilder till den nya sidan och klar blir den om ungefär två veckor.

Kikar på handboll as we speak men ska snart ut på en promenad med Eva och våra vovvar.

Ja juste, jag är trött!
Glömde nämna det!
I need my powernap!
Now!

Imorgon väntar tyngdlytning, serien drar igång och sex godkända lyft är mitt mål.


Trevlig lördag från mig!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar