onsdag 18 januari 2012

Snabb uppdate

Januari månad är en minst sagt hektisk period på året. Planeringen för 2012 är igång på allvar och jag känner verkligen att tiden inte räcker till. När luckor i kalendern letas för att någon enstaka power nap ska klämmas in, inser jag snabbt hur livet har förändrats under en kort tid. Från att ha varit en student två år tidigare med många luckor i kalendern till ett heltidsjobb som idrottslärare samt egen företagare, är det inte konstigt att tiden blir allt viktigare och vad den prioriteras till.

Nåja, idag efter jobbet for jag mot Trelleborg och studion hos Trelleborgs Allehanda, där det togs massor med fräcka bilder på mig inför ett stort reportage som handlar om Gladiatorerna, mina yrken, handbollen och lite annat, som ska pryda första sidan i tidningens bilaga, coolt! Längesedan jag stod i rampljuset och blev fotograferad av en duktig fotograf, glömt bort hur roligt det egentligen är. Fotografen tyckte det var enkelt att jobba med mig, jag var bekväm framför kameran och vi kommunicerade kanon! Inte nog med det, vi åkte till hallen och jag fick göra några lyft inne i tyngdlyftarlokalen framför kameran och under dessa timmar intervjuades jag samtidigt av en jättetrevlig journalist vid namn Charlotte. Reportaget finner ni i tidningen fredag den 27 januari.

_____________________________________

Till något tråkigt nu, en tung förlust i söndags som jag helst vill glömma men så enkelt är det inte!
Otroligt besviken och arg över nederlaget har jag varit vilket har bidragit till endast några få timmars sömn men idag känns det betydligt bättre och nu blickar vi framåt! Vi är trots allt fortfarande serieledare och så ska det förbli!

____________________________________

Imorgon väntar styrketräning samt löpning följt av match. Herrarna spelar derby mot IFK Ystad och det väntas bli hett! Jag hinner minsann med en liten power nap efter jobbet också, yes!

____________________________________

Handbolls-EM är igång om ni har missat det och Sverige tog två fina poäng mot Tjeckien. Låt oss hoppas på en bättre placering än damernas i senaste VM!

_________________________________

Hemsidan håller på att förändras helt, nya prislistan är uppe för 2012 och klienterna fortsätter att strömma in, awesome! Nya bilder på mig tas till hemsidan på lördag och förhoppningsvis står den klar innan februari.

_________________________________

Måste sova nu, återhämtningen är viktig!

Godnatt!
Jag tänker tillbaka på värmen och New York!
Vet ni vad, dit ska jag igen i år!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar