söndag 15 januari 2012

Ovanlig lördag

Lördagar består oftast av trevliga nöjen men får min del var det allt annat än nöje, snarare måsten! Första veckan efter jullovet är hektisk på jobbet och mitt huvud har varit totalt slutkört och under kvällarna har det inte funnits en minut för mina klientarbeten utan endast för egen träning. Istället fick gårdagen spenderas mestadels i hemmet och jag uträttade faktiskt mycket! Jag tvättade hela 16 tvättar och vek alla kläderna, städade lägenheten (och det tar tid), jobbade med den nya hemsidan som ska upp snart, gjorde en hel del klientarbeten och någonstans däremellan hann jag med en lång promenad med Hugo och ett rätt tufft träningspass hemma med min Rip Trainer och fria vikter. Puuuhhh...och än jag inte klar!
Ikväll väntar ännu mer klientarbete. Det är ingen dans på rosor att ha en egen firma vid sidan om ett heltidsjobb, det är allting annat än lyx som tyvärr många verkar tro. Stenhårt arbete är det vad det är men jag vill mycket och med höga krav kommer hårt arbete!

Fredagen var snäppet trevligare, spontan middag med spelkväll hos Ola och Anna där även Lindgren joinade. Mysigt och trevligt som alltid!

Nu, gott folk är det snart dags för match! Vi befinner oss i Åstorp, avkast 17.00! Ikväll är det självklart handbolls-EM, Sverige-Makedonien följt av fotboll!

Bjuder på en fin bild från gårdagens promenad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar