torsdag 26 januari 2012

Ljusglimtar

Min tränare 08.00 via sms
- status?
Jag, redan uppe efter att ha plockat upp Hugos spyor under bordet
- mycket bättre!

Ja, jag konstigt nog kände jag mig okej i morse förutom att näsan va igentäppt och kroppen va utan energi och kraft. I vanliga fall med infektion i kroppen mår jag som värst vid uppstigning men inte idag, skönt! I vilket fall är jag dålig och jag förblir hemma imorgon också och får tyvärr ställa in firandet av Jonnas födelsedag (fyller 18 år, har stor fest) mina två klientmöten etc. Jag ställer in allt fram till söndag, jag gör precis allt i min makt för att kunna spela den viktiga matchen!

Hugo är också dålig och stackarn har sprytt i två dagar och om inte det var nog, är Johan också krasslig. Ingen handbollsträning för hans del heller ikväll! Hela familjen har insjuknat:/

MEN så öppnar jag brevlådan idag och får syn på ett paket med mitt namn på, som gör min dag! En av mina bästa vänner, Michelle, som nyligen varit och levt loppan i New York, har köpt ett par snygga shorts till mig. Hon vet mitt favoritmärke och favoritfärg och då kan det inget annat än bli den perfekta presenten! Under Armour shorts i rosa! Tack underbara, söta och bästa Michelle:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar