fredag 27 januari 2012

Vicks VapoRub

Feeling much better! Jag och Hugo tog oss en liten promenad i det friska vädret till apoteket. Gick därifrån med Vicks VapoRub som min tränare tipsade om. Det lindrar förkylning- och influensa besvär. Jag har minst sagt varit "aktiv" under min ofrivilliga vila med att försöka påskynda tillfrisknandet och jag måste säga och det går i rätt riktning! Efter två kurer med Vicks och andra naturläkemedel, massor med lemonader (utan socker såklart) och vitlök har jag tillfrisknat en hel del. Imorgon kommer jag va som en ny människa och på söndag är jag redo för match! Nu kör vi!:)

Ikväll är det soffläge (sängläge, mysigare i vårt sovrum) och två grymt spännande semifinaler i handbolls-EM som väntar. Tacos och fruktsallad på menyn, kan inte bli bättre! Ha en trevlig kväll allihopa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar