onsdag 25 januari 2012

Fortsättning följer...

Inga glada miner från min sida, mest gnäll eftersom jag kräver att bli bättre snabbt!!! Har stora problem med att inte göra någonting och spendera en hel kväll i sängen. Det positiva har varit att jag har kunnat se hela tre EM-matcher i rad vilket aldrig inträffat tidigare. Riktigt besviken på Sveriges insats och det svider extra att de förlorade mot grannlandet. Jag får istället glädjas åt Serbiens semifinal-plats trots deras förlust ikväll vilket var väntat då de klokt sparar deras stjärnor inför den viktiga matchen.

Hann även titta på "den hemliga miljonären" på 5:an där vi fick se miljonären Åsa Vesterlund bo i Seved här i Malmö i en vecka. Med hemlig identitet fick hon uppleva en annorlunda vardag, som fattig och de va fantastiskt att se alla dessa kvinnor samt Åsa som hjälpte dem. Eftersom jag jobbar ett stenkast därifrån och har många elever som bor det, värmer det extra.

Jag träffade Åsa och hennes bästa väninna Petra i somras och vi klickade direkt! Gillar de skarpt båda två! Det bästa med Åsa är att hon är ärligt och säger "som det är" och står för allt! Underbart och jag önskar att fler kunde vara som henne!

Dags för sängen och den bästa återhämtningen. Lutar åt en sjukanmälan imorgon, haft feber under kvällen, känner mig utmattad, hängig, och dunderförkyld:( Hälsan går alltid före!

Keso mini, ägg och fruktsallad och massa nyttigheter har jag tryckt i mig under kvällen. Några klunkar av whiskey har tvingats i mig utav Johan och än så länge har jag inte ont i halsen, peppar peppar....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar