torsdag 22 december 2011

Uppdrag: Allsvenskan!

Det går bra för mig, ingen hemlighet och jag tänker inte skymta med det heller utan snarare ta för mig! Jag är stolt och glad över det jag hittills åstadkommit och det finns ingen anledning till att inte stå för det. Innerligen önskar jag att allt fler människor som har kämpat järnet för sina drömmar vågar sticka ut och visa sin stolthet, det är absolut inget fel med det. Snarare handlar det oftast om vad andra tycker om dig, din ödmjukhet, deras avundsjuka och annat.

Jag älskar utmaningar och nu har jag fått mig ett litet uppdrag!

I början av januari ska jag hålla ett pass för våra herrar som spelare i allsvenskan. Pelle som är tränare frågade mig om mitt intresse och jag fick fria händer till att köra hur tufft som helst! Säger någon det till mig... tjae då kommer dem att få jobba... No doubt about it! Men det handlar om kvalité, nya utmaningar och funktionell träning som dem har nytta av på handbollsplanen och ni som har mig som PT vet att önskar man det tufft... då får man det tufft;)

Senast idag höll jag flickors -00 avslutningsträning innan juluppehållet och dem gillade det och jag tycker tränaruppdrag är toppen! Jag har bidragit till juniorernas träning också genom att träna MAQ med dem för att förbereda deras kroppar för funktionell träning på gymet. Det uppdraget har pågått i några månader och visst har tjejerna utvecklats enormt, tummen upp!

Nåja, jag ser fram emot den 9 januari då jag får köra järnet med herrarna och vi får se om jag och Johan är "vänner" efter det träningspasset;) Förhoppningsvis får jag äran att hålla mer än ett pass!

Dags att nanna och se fram emot 18 dagars ledighet!
Hugo hälsar god natt:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar