onsdag 21 december 2011

Äter jag mycket?

Inget undantag att middagen lagas 22.00.... 400 gram ugnsbakad torsk med 250 keso mini och en avokado och dessutom fick jag i mig en banan och en proteinshake direkt efter träningen.... Frågor? Hur mycket är mycket mat egentligen? Vad äter ni efter ert träningspass? Min största måltid är den efter träning, alltid! Och nu kommer det.......det som finns på tallriken räcker inte för att tillfredsställa min mage efter två timmar med gym, cirkelträning och handboll. Självklart tänker ni "vart är kolhydraterna" på tallriken? Alldeles riktigt har dem rykt bort men annars äter jag alltid det efter träningen men inte idag!

Medan många låter sig äta gott och blandat (kanske lite onyttigt) under julen, drar jag igång en stenhård period med träning och nyttig mat (inte för att jag äter onyttigt annars men ännu striktare) Oh yes! Träningsschemat är laddat med gym, Rip Trainer, TRX, Kettlebell, MAQ, löpning, tyngdlyftning och handboll! Morgondagen mjuk startar vi med 1000 meter simning med laget, dessförinnan på förmiddagen ska jag avverka ett tufft pass på gymet, lets go!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar