onsdag 21 december 2011

God jul och välkommen kära jullov!

Ååhh vilken härlig och sprudlande känsla jag har inombords! Sovmorgon, första snön utanför vårt fönster och julavslutning på jobbet, lovely!

Jag hade lagt på mina käras kollegors arbetsplats julklappar, alltid roligt med liten överraskning. Det förtjänar dem, jag har världens bästa kollegor och vänner på jobbet:) och en liten klapp fick jag också, tusen tack:) Från Malmö Stad fick vi två biobiljetter vilket är kanon! Som kommunalanställd får man inga fancy julklappar men så länge jag arbetat som lärare har jag fått toppenjulklappar:) Förra julen fick vi en Georg Jensen julstake!

Julmingel och laxmacka (x2 för mig :) blev det vid lunchtid och sedan fick vi gå på jullov, hurra!!!

En bild när lekte lite med Ulrikas bebis:) och sedan vi tre som undervisar i idrott och hälsa. Jag undervisar endast i det medan Have har NO och Carolina engelska också. Idag iklädda kjolar och det händer sällan då vi har träningskläder annars.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar