lördag 12 november 2011

Match, ja tack!

Det kliar i mina fingrar, jag vill spela match nu! Inget roligt att ha uppehåll ännu en vecka :/ Nästa vecka dock på lördag tar vi emot Jönköping och dem kommer åka på däng så att det smäller om det! Har nog glömt berätta att vi har fått ännu ett fint nyförvärv från elitserielaget Lugi, Sofia Påhlman (M9). Klubben storsatsar som jag tidigare nämnt och Sofia blir ett bra tillskott i laget!

Trelleborgarna har nog förstått att dem har ett bra damlag i handboll, en av anledningarna till varför vi har gott om folk på matcherna, roligt! Det kommer mera...... :)

Lite bilder från förra matchen mot Helsingborg





Jag diggar våra svart/guldiga matchtröjor!
Jag vill spela nu nu nu.....
Får nöja mig med två tuffa träningsdagar som jag har framför mig. Kickar igång lördagen med långpromenad med Hugo och därefter får det pumpas rejält på gymmet. Senare mot eftermiddagen/kvällen väntar Rip Trainer och korta intervaller. En ego-lördag verkar det bli och om jag får välja blir det träning, annars klättrar jag på väggarna. Väntar mig två träningspass på söndag också, gööööttt!

__________________________________

Ikväll har jag och min fina sambo Johan endast tagit det lugnt och ätit middag hemma men faktum var att vi gjorde oss i ordning för middag på stan men tog ett sent beslut att stanna i vår mysiga lya. Uppklädda från topp till tå, tända ljus i lägenheten, god middag på tallriken och ett rött glas gjorde vår kväll perfekt!

Nu släcker vi nog för i dag.
Trevlig helg på er kära läsare!
Love!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar