fredag 25 november 2011

Klientuppdatering!

Jag är tacksam över att få sluta tidigt på fredagar, hinner uträtta en hel del innan jag tar helg!
Direkt efter jobb hade jag klientmöte med duktiga Katarina som elittävlar i cykel. Vårt samarbete har pågått i ca sex veckor och hon har blivit starkare och nu ökar vi råstyrkan som hon önskar. I tidigare träningsprogram la vi vikten på stabilitetsövningar och bålstyrka efter hennes önskemål och det har gett resultat vill jag lova!

Två av hennes övningar har varit MAQ-crunch och draken (MAQ) och första gången hon provade gick det inte helt hundra, rörligheten, smidigheten och balansen behövde sig en omgång av träning, men snacka om att hon satte dem idag! Katarina är minsann glad och snacka om att jag är det! Finns inget bättre än när ens egna klienter lyckas! Hårt arbete ger resultat, never give up! Ni hittar båda övningarna bland mina videoklipp!


Bilder från Katarinas blogg > Kika här!

Nu jobbar vi vidare fram till februari och sedan är det nya träningsprogram och uppdatering som gäller.

Hejja Hejja!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar