fredag 25 november 2011

Dags att byta gym, ja tack!

Tack och adjö Fitness24seven!
På senare tid har inte alls känt någon motivation till att träna på deras anläggningar men ändå har jag tvingat mig dit för jag kan inte leva utan styrketräning! När jag kliver in på ett gym önskar jag ett varmt välkomnade, ett leende från personalen och allmänt bra service. Anledningen till varför jag har tränat där är främst för deras generösa öppertider. Att kunna träna dygnet runt går det inte direkt att klaga på, då jag kommer på mig själv att jag vill pumpa på gymmet en söndagkväll 22.00. Den friheten har stått överst på min lista, men inte längre! Jag har så mycket utrustning hemma och dels min Rip Trainer samt TRX, so no more!

Nåja, nog om dem! Ikväll tränade jag och Johan med Marcus på Sats i västra hamnen. Vilka fräscha lokaler och personal! Gymmet är stort och dem har allt jag önskar mig på ett gym, jag lyste upp av glädje! Vi gick inte på för hårt eftersom match väntar oss imorgon. Vi kommer att få träna gratis där en vecka för att verkligen känna efter och dessutom kunna gå på gruppträning. På söndag ska det pumpas igen! Jag beslutade att byta gym och på måndag säger jag upp mitt medlemsskap på Fitness24seven, sorry! Ångrar mig nu att jag inte tog det beslutet tidigare!


Killarna kör på...

Omklädningsrummet känns som ett spa! Blev smått imponerad att det fanns bomullspads och tops vid spegeln som du kan ta bort smink med. Helt klart bonuspoäng!

Rymligt och fräscht! Me like!

Nöjd efter dagens träningpass! Hungrig......


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar