måndag 28 november 2011

Då "Berit" kom på besök...

Sitter i personalrummet just nu och mumsar i mig min lunch. Fortfarande sliten i kroppen efter helgens match och ikväll väntar 2,5 h träning..puuh, gäller att ladda batterierna!

Igår var en mysig dag, minst sagt! Underbart skönt med lång sovmorgon, följt av ett klientmöte. Fina framsteg efter ca sex veckor för min klient, jag är glad!

Jag och Johan kopplade av resten av eftermiddagen och inväntade vår traditionella söndagsmiddag med våra vänner som denna gång var hos Christine och Erik i deras nyköpta radhus i Lomma. Vilken toppenafton det blev med god mat och trevligt sällskap, as usual!

Mysfaktorn och julkänslan var hög bortsett från stormen utomhus. Det bjöds bl.a på glögg och tilltugg, lasange, vitlöksbröd och lussekatter.

Jag fullkomligt älskar att få komma iväg och faktiskt klä upp mig en aning i alla fall med tanke på att jag har träningskläder på mig dygnet runt, känns det som.


3 kommentarer:

  1. No offence, men du är sjukt snygg i civila kläder också :)

    SvaraRadera
  2. Du är inte bara "functional individual training" du är också "functional individual living". Fler borde ha ett kombinerat walk-in-closet och gym.

    Snyggt!

    Har dragit igång med nya programmet. Har grym träningsvärk i axlarna efter råstyrkan för ben!!
    (har lite att jobba ikapp i överkroppen...)

    SvaraRadera
  3. :) det värmer att höra Katarina:)
    Nice att du har dragit igång, ja träningsvärk gillar vi!
    Du kommer bli "råstark";)

    Tack J:) roligt att klä upp sig emellanåt:)

    SvaraRadera