söndag 25 september 2011

Sporthelgen

Helgen kan sammanfattas i ett ord, nämligen "sporthelg".
Igår såg vi Redhawks förlora med hela 6-1 mot Västerås, måste nog ha varit den sämsta match vi har sett i Malmö Arena. Under pauserna mötte vi upp Therese och Johan för lite snicksnack och efter matchen åt vi middag ihop, mycket trevligt.

Vi köpte oss bra platser, eller rättare sagt min snälla sambo bjöd mig:)

I baren mellan perioderna, Therese och jag <3

_____________________________________

Söndagen har spenderats i Trelleborg och vilken skräll herrarna bjöd till med! Att slå f.d elitserielaget Lindersberg som dessutom ses som favoriter i Allsvenskan, måste ses som ett fint godkänt! Två av tre vinster än så långe och hade det inte varit för den sunkna förlusten borta mot Rimbo, så hade de haft full pott hittills. Ny match på fredag, borta mot Hästö och jag funderar faktiskt på att åka och kolla och samtidigt passa på att hälsa på mina föräldrar i Blekinge. Någon som är sugen att följa med?

Första halvlek, Trelleborg HBK- Lindersberg.

Jubel efter vinsten! 28-24! Glädjen är stor! Dont you just love sports?


Efter den härliga vinsten åkte vi raka vägen hem till Malmö för att kolla på MFF, vi hann se andra halvlek. Roligt att dem kvitterade till 1-1 mot AIK, dock mindre roligt att HIF tog hem guldet till Helsingborg.

Helgen har gått fort som vanligt och imorgon är det full rulle igen. Har planerat in mycket träning kommande vecka och efter träningen imorgon ska få massage av vår massör, skönt! Innan handbollsträningen ska jag träna lite extra med tyngdlyftarna, gött!

Bye bye!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar