lördag 3 september 2011

Saturdays are good!

What a wunderful day!
Jag väcks av min fina vän Therese som ansträngts väl imorse och gjort bullar för att bjöda in på brunch. Efter en skön sovmorgon körde jag och Hugo bort till västra hamnen och mös med Therese och hennes katt Chupa:) Min buse och Chupa är numera bästa vänner!

Hemmagjorda bullar, ägg, jordgubbar, Brämhults juice och te (med Breeze Fitness honug såklart) blev det för mig. Tack underbara Therese!:)

Bästa vänner :)

Vi gjorde oss i ordningen efter den goda brunchen och åkte iväg och fönstershoppade en sväng, alltid lika roligt att drägla över fina saker som man inte kan köpa, eller? Mitt i allt detta hann jag tvätta också, ska strax hämta den sista. Har precis smaskat i mig en stor och god proteinsmoothie, mums!

Resten av dagen ska spenderas på gymmet och i löpspåret med Hugo. Kommer bli mycket frivändningar med stöt, ryck och djupa knäböj. Har fått order av tyngdlyftartränaren att träna det minst 3 dagar i veckan (och jag som knappt tränar annars, bara till att utöka träningsdosen ännu mer).

Till kvällsmat blir det oxfilé med ugnsbakade rotfrukter!

Måste kila!
Hörs senare!

Jag har

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar