måndag 26 september 2011

Måltid innan träning

Smått stressad efter dagens jobb och nu sitter jag här och äter min andra måltid för dagen. Så här äter jag innan jag ska träna:

2 skivor Kung Markatta extra grovt rågbröd
1 st ( 250 gram ) Keso mini 1,5 % fett
10 st sötmandel
½ skopa Proteinpulver Nectar
1 hel grapefrukt
4 tsk Athletes Creatine
(+ 3 tabletter av Athletes Cuts 30 min innan träning)


Idag står det lite fys på schemat, ryck och frontböj ca 30 min, sedan handbollsträning i 90 minuter för att sedan få massage, skönt! Jag ska dessutom ha en kort föreläsning för klubbens A-flickor angående rörlighet-och styrketräning och presentera MAQ för dem.

Ha en fortsatt trevlig måndag!

1 kommentar:

  1. Skulle du inte kunna ge lite förklaringar till dina kosttillskott? Och varför dom är bra och effekten på dom? Jag är väldigt dålig på att förstå om man behöver eller inte, men är väldigt intresserad av att lära mig mer.. :)

    SvaraRadera