fredag 2 september 2011

Favoritdagen!

Hur kan jag inte älska fredagar? Nu när jag slutar 12.30 kan jag hinna med en hel del och jag cyklade minsann raka vägen till massören direkt efter jobbet. I 60 minuter arbetade hon igenom mina muskler ordentligt och det behövde jag. Är flitig med min aktiva vila måste jag erkänna, massage en gång i veckan och samma gäller nästa fredag!

För att kroppen skulle återhämta sig från massagen, sov jag och Johan middag i 1 ½ timme, underbart skönt. Fit for fight efteråt och vi städade lägenheten för att senare träna på gymmet ett sjukt effektivt träningspass.

Nu tittar vi självklart på fotbollen som går mindre bra efter en dundermiddag från Lemongrass! Den fria måltiden denna vecka är utnyttjad och no more under helgen. Kosten ska vara på topp lördag-söndag! Hårdträning står på schemat, fyra träningspass är inplanerade. Me like!

Ni ska få ta del av mina favoriträtter från Lemongrass, Spicy beef salad (oxfilé) till förrätt och Crispy beef till huvudrätt. Ett glas rött vin och middagen är komplett!

Min förrätt till vänster medan Johan skippar det och äter endast huvudrätten. Ni som känner oss, vet att jag äter mer än Johan! :)

Underbara Crispy beef! Hela den krängde jag, mums!


Back to fotball! Sweden scoores and we´re back in the game!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar