måndag 29 augusti 2011

No words!

Kan berätta för er kära läsare att det är inte en kaxig Dajana som kom hem 22.00 efter handbollsträningen.
Det var inte med många knop som jag tog mig upp för trappan hem till vår lägenhet. Jag är totalt slut i min kropp och själ, inte har det endast varit hektiskt på jobb utan jag hinner knappt andas för att köra till träningen på måndagarna. Efter intervallöpningen var jag heeeelt slut! Nåja, man är alltid glad efter den genomförda träningen trots att kroppen och själen inte alltid är på topp! Ibland är det just träningen jag behöver för att vakna till!

Imorgon väntar ett klientmöte direkt efter jobb, för att efteråt ta ett pass på gymmet och sedan cykla bort till Hanna för tisdagsmiddag. Men just nu vill jag bara krypa under täcket och släcka för idag.

Bjuder på en mysbild från soffan.
Så här ser det alltid ut hemma hos oss efter handbollsträningen, efter kvällsmiddagen.

Hugo har hittat den perfekta "myshörnan".

Dags att släcka för idag.

Natti Natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar