onsdag 24 augusti 2011

Min favorit!

Hemkommen, trött i kroppen efter två timmar av handboll och styrketräning.Vi startade upp med cirkelträning utan vila, rätt roligt! Vidare till 5 x 100 jämfota och snabba hopp med hopprep, handbollsträning med fokus på försvar och avslutade med 30 minuter inne hos tyngdlyftarna.
Jag körde inom lemongrass efter träningen och köpte Crispy Beef Salad, mums vad gott. Det räcker dock inte med en för mig utan det fick bli två! Det måste helt klart vara en favorit hos mig, fint kött och grymt god salad som är kryddad till max. Gillar ni stark mat så måste ni prova denna fina rätt. En för 98 kr men när Dajana äter får det bli två, som idag:)

Johan är ute med sina killkompisar en sväng på stan, då passar jag på att ha lite egen tid med god och nyttig mat och bloggen såklart!:)

Bilden säger inte så mycket om smaken, obeskrivligt gott!
Vattenmelon och vinddruvor som efterrätt!

Ska till kylen och rota lite, är fortfarande hungrig trots att jag druckit min proteinshake och banan efter träningen och plus denna måltid.Tja, I-landsproblem......
Vill nog ha ägg:)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar